Časopis pro ženy Lady.cz vydává W.D.A. Czech, s.r.o.
vydává W.D.A. Czech, s.r.o.
  • Najdete nás i na

Knižní tip: Pře-svědčování

Nová kniha Roberta B. Cialdini Pře-svědčování přináší revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědči druhé lidi.

Nemusíte změnit postoje či přesvědčení svých posluchačů – stačí správně přesunout pozornost publika těsně předtím, než od něj budete chtít žádoucí reakci. Cialdiniho nová kniha postavená na konceptu před-svědčování opřeném o poslední vědecké poznatky změní způsob, jakým uvažujete o marketingu, obchodním vyjednávání, propagandě, zkrátka ovlivňování druhých – a naučí vás, jak se bránit případné manipulaci. Tuto knihu potřebujete, protože jinak můžete být sami obětí.

Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem.

  • Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé.
  • Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít.
  • Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč.
  • Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí.
  • O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek.
  • Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet.
  • Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších vyjednavačů a obchodníků.

 

Článek vznikl ve spolupráci s nakladatelstvím Jan Melvil publishing

Ohodnotit
(0 )
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte a pokud nemáte heslo prosím zaregistrujte se"

Internetový magazin pro moderní ženy s tématy z oblasti krásy, zdraví, rodiny, vztahů, nakupování a mnoho dalšího.

Užitečné informace, rady a návody pro všechny, které chtějí být v obraze.

Facebook

Lady můžete najít rovněž na oblíbeném Facebooku. Neváhejte a zařaďte se mezi ty, kterým už se naše stránky líbí:

Internetový magazin pro moderní ženy s tématy z oblasti krásy, zdraví, rodiny, vztahů, nakupování a mnoho dalšího.

Užitečné informace, rady a návody pro všechny, které chtějí být v obraze.


Facebook

Lady můžete najít rovněž na oblíbeném Facebooku. Neváhejte a zařaďte se mezi ty, kterým už se naše stránky líbí: